chrissie.reismee.nl

zuidafrika

vandaag de een op na laatste dag in kaapstad, morgen avond weer naar huis

wij hebben de laatste dagen veel gezien en het weer is prima

alleen jammer dat wij niet op de tafelberg konden, het was wel helder weer maar windkracht 6, dan gaat de gondel niet

de laatste dagen veel gereden, ieder stukje hier heeft een andere natuur, alles even mooi, de wijnplantages, de graanvelden en ook alle ritten over de bergpassen

als ik thuis ben ga ik een verslag van de reis maken en een fotoalbum, het is moeilijk om het tijdens de reis te doen, overal maar een nacht verblijven, dan nog elke dag rijden en ook nog veel willen zien.

wij hebben allebei genoten, 17 dagen best lang, meestal gaan wij maar een week met vakantie

de eerste dagen ook dieren, maar om vijf lange dagen te rijden viel dan een beetje tegen, voora als je zoals ton niet van dieren en natuur houd, hebben geen vier wielen en maken geen lawaai

maar onze indruk van dit land is goed, schoon, goedkoop en veel afwisseling ,de vriendelijkheid