chrissie.reismee.nl

zuidafrika

vandaag aangekomen in St.Lucia

nu weer internet, was de laatste 4 dagen niet mogelijk

ton reed de eerste dag te hard, kreeg bekeuring, van twee vrouwelijke agenten, maar na lang zielig doen en zijn charme in de strijd gooien mochten wij doorrijden.

maar de volgende slaapplaats maakte alles goed, de gastheer kookte een heerlijk 3gangen menu, echt top en lekker gedronken en dat alles voor 28 euro met zijn tweetjes

veel gereden en veel gezien alleen het Krueger park viel tegen

er zijn minder dieren dan verwacht, de meeste gezien tijdens het rijden met de huurauto tijdens safari bijna niets

toen naar Swaziland, deze lodge was een en al slecht, alles kapot en geen hulp, en veel regen en onweer, was gelukkig maar een nacht, je zou bijna naar huis willen.

maar vandaag een oude tractor gezien en van de week een soort winkel met oude onderdelen, ton had dus de praat

nu zitten wij weer in een heerlijk guesthouse en morgen ochtend willen wij een boottocht maken

ik zal zo nog wat fotos plaatsen, kan alleen via de laptop