chrissie.reismee.nl

zuid afrika

het is hier een uur later

gisteren na overnachting in umhlanga rocks met een binnenlandse vlucht naar port elizabeth.

viel niet mee, zou een uur vliegen zijn, maar werd vier uur, eerst 3 keer boven rondvliegen, maar mocht niet ivm storm niet landen, toen uitgeweken naar ander vliegveld om te tanken, twee uur later na mochten wij naar plek van bestemming, ben al blij dat de piloot geen risico ging nemen

toen auto opgehaald met tom tom, zonder is het hier moeilijk

nu in jeffrays bay een kamer als een balzaal bij diegene waar wij geboekt hebben

de eerste week was veel rijden en tijd tekort om veel te zien, maar het was ook weinig behalve kruegerpark

wat wel op valt is dat het hier ontzettend schoon is en de mensen zeer behulpzaam en aardig sommige badkamers zijn zo luxe, heb ik zelfs thuis niet

ton zei zelfs gisteren, ik heb nog nergens hier gegeten waar het niet goed was

voor voorgerecht, hoofdmaaltijd (goede beefstuk) 4 drankjes, irish coffie en thee ben je al gauw 26 euro met zijn tweeen kwijt

hier is meer en blijven wij 2 nachten in hetzelfde gasthouse

nu beginnen wij aan de gardenroute

nu wij goed internet hebben zal ik wat meer fotos sturen